Trzymajcie kciuki i głosujcie! :)

To już! Pojawił się. :) Zobaczcie album z najnowszego konkursu na Royal-Stone.
Udało mi się wziąć w nim udział. Lecz nie było łatwo...

Gdy zobaczyłam (już w grudniu!) temat konkursu, który brzmiał "Bajkowe inspiracje z zimą w tle", bardzo się ucieszyłam, bo wydawał mi się dawać wiele możliwości. Lecz mimo że, od tego czasu przewinęło się przez moją głowę parę pomysłów, ba, nawet kilka rysunków i jeden wydruk szablonu (którego i tak nie użyłam), żaden z nich nie zadowalał mnie w pełni. Koniec, końców, gdy byłam przekonana, że już "po ptokach", bo i tak nie zdążyłabym w terminie - nagle mnie olśniło! Obraz mi się wyklarował. W zasadzie była to kombinacja wielu wcześniejszych projektów w jednym. Tak mi się ten pomysł spodobał, że postanowiłam zaryzykować. I tak właśnie tydzień przed terminem zgłoszenia do konkursu, rozpoczęłam pracę nad dziewczynką z zapałkami...

30,5 godziny pracy... jeszcze krótka sesja zdjęciowa i jest! Praca wysłana! Uwaga, 3 minuty przed czasem!) :D To była naprawdę walka. Mam nadzieję, że było warto. ;) Teraz trzymajcie kciuki i głosujcie jeśli Wam się podoba. Ściskam!

0 komentarzy: