Początek Kolekcji 2015

Czas płynie nieubłaganie. Ciężko mi uwierzyć, jak mógł tak szybko minąć okres od noworocznej imprezy, aż do teraz. Słońce już nieśmiało przypomina, że nadchodzi wiosna, już wczoraj widziałam pierwsze kwiaty na plantach w Krakowie, a ja sama mam więcej energii do działania. 
Uwielbiam ten czas! 

Chyba z nadmiaru tej energii, natchnęło mnie (od tak, w środku marca), aby zrobić sobie mały "rachunek sumienia" - ile się obijałam, a ile pracowałam nad biżuterią w tym roku;) 

Stąd pomysł, na małe podsumowanie rozpoczętej kolekcji 2015, które przedstawiam poniżej (według dat zakończenia projektów):

7.01. Wisior Maleficent
15.01. Kolczyki Grochy (kurs lutowania)
19.01. Wisior Kwiat Lotosu
29.01. Wisior Heart of Gold
30.01. Kolczyki Prostokąty

2.02. Kolczyki Poetry
3.02. Wisior Trilogy
3.02. Wisior Muszla w Splocie
16.02. Wisior Black & White
19.02. Kolczyki Black Sea
27.02. Wisior Kosmos
2.03. Kolczyki Tajemniczy Ogród
4.03. Bransoletka Peppermint

0 komentarzy: