Dlaczego Gapula handmade?

Witajcie!

Zastanawialiście się może dlaczego nazwałam swoją markę "Gapula"?
To nie jest przypadek. Od czasów przedszkola uczepił się mnie ten pseudonim... A raczej sama wybrałam go dla siebie. :)

To już rodzinna legenda, że jako dziecko byłam wielką fanką serialu o niejakiej "Gapulce". 
Niestety serialu nie pamiętałam i długo nie mogłam go znaleźć. Mimo to, w mojej głowie zrodziło się ogromne przekonanie, że Gapulka to bardzo grzeczna i odpowiedzialna dziewczynka, która opiekowała się swoim schorowanym dziadkiem. Zawsze nosiła dwa kucyki i była naprawdę bardzo dobra w każdym calu. Oczywiście jako nienaganna fanka, chodziłam w dwóch kucykach 
i kazałam nazywać się Gapulą.

Zaledwie w tamtym roku, przypadkiem natrafiłam na ten serial i okazało się, że żadna z cech Gapuli nie pasuje do opisu "bardzo grzecznej" dziewczynki. Niesamowite, jak to dziecko potrafi użyć swojej wyobraźni i tyle rzeczy przeinaczyć :D Okazało się bowiem, że serialowa Gapulka jest nieposłuszna (wręcz rozwydrzona), dziadek nie jest chory oraz że to nie Ona opiekuje się dziadkiem lecz odwrotnie. Do tego, co najbardziej mnie zaskoczyło, nie nazywa się Gapulka lecz "Bambulka"! (To wyjaśnia, dlaczego poszukiwanie tego filmu przez długi czas okazywało się bezskuteczne).

Ale cóż, pseudonim został, więc nazwa Gapula handmade też zostanie. Przynajmniej na razie. ;)

A tutaj możecie obejrzeć jeden z odcinków serialu Bambulka, o którym mowa: 

0 komentarzy: